معاون فنی و اجرایی شرکت آزادراه تهران _شمال گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه ارائه کرد.

‌به گزارش‌ ایسنا‌، جوانمردی در بازدید از روند اجرایی پیشرفت پروژه تهران – شمال که پیش از ظهر امروز چهارشنبه(سوم خرداد)، برگزار شد، گفت: کل این پروژه  ۱۲۱ کیلومتر است که ۳۲ کیلومتر آن تحت عنوان منطقه یک یاد می‌شود و عمده فعالیت شرکت بر این منطقه معطوف شده است.

جوانمردی با اشاره به تلاش برای بهره‌برداری از فاز یک پروژه خاطرنشان کرد: منطقه چهار پروژه تهران_شمال نیز از مرزن آباد به چالوس در حال بهره برداری است.
معاون فنی و اجرایی شرکت آزادراه تهران _شمال اضافه کرد:  در منطقه دو این پروژه حدود پنج کیلومتر حفاری  صورت گرفته همچنین  طول مسیر در منطقه سه بین ۴۷ تا ۵۲ کیلومتر است که در صدد هستیم با استفاده از سرمایه گذار خارجی و فاینانس طی یک سال آینده عملیات اجرایی این فاز نیز آغاز شود.
جوانمردی با اشاره به اینکه فاز یک آزادراه تهران-شمال ۶۱ کیلومتر این مسیر را کوتاه تر خواهد کرد گفت: امید است با همت و تلاش مسئولان بتوان به لحاظ کیفی و کمی در زمان مقتضی و منطقی کار به نتیجه برسد.
وی اضافه کرد: استان البرز از جمله محور کرج _چالوس یکی از گذرگاه‌های صعب العبور به شمار می‌آید، به همین جهت شرکت در تلاش بوده با تشکیل تیم حرفه‌ای در بخش‌های گوناگون انتظار به حق مردم را به سرانجام برساند.
جوانمردی به اعتبارات مورد نیاز پروژه اشاره و اعلام کرد:  برای  بهره برداری از این پروژه هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است که هزار و ۸۰۰ میلیارد آن باید صرف منطقه یک شود و در منطقه دو  نیز بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان قردادهای واگذار شده به پیمانکاران است.
معاون فنی و اجرایی شرکت آزادراه تهران _شمال به وضعیت تونل های پروژه اشاره و اعلام کرد: تونل البرز شرقی در منطقه دو این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.
وی در پایان تصریح کرد: مادامی که طرح منطقه سه این پروژه قطعی نشده باشد نمی‌توان زمان دقیقی را برای به بهره برداری آن اعلام کرد اما تلاش خود را برای هر چه کوتاه کردن این مسیر به کار خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه