به گزارش روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، در مراسم افتتاح این پروژه که روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت با حضور حضرت آیت‌الله دستغیب، علیرضا پاک‌فطرت شهردار شیراز و جمعی از خانواده شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد شهردار شیراز ضمن تشکر از قرارگاه خاتم، هدف از اجرای این پروژه را تکمیل رینگ اصلی ترافیکی شمال و شمال غربی شیراز و دسترسی ایمن و مناسب از محل بلوار جمهوری به محدوده شمالی و شمال غرب شیراز برشمرد.
علیرضا پاک‌فطرت کاهش زمان سفرهای درون‌شهری، کاهش مصرف سوخت و کاهش ترافیک در مسیرهای درون‌شهری از جمله بلوار شهید چمران و میدان دانشجو با توجه به دسترسی مسیر به شریان‌های اصلی را از دیگر اهداف اجرای پروژه بزرگراه و تونل‌های کوهسار مهدی(عج) دانست.
شهردار شیراز با تاکید بر اینکه در ساخت پروژه بزرگراه و تونل‌های کوهسار مهدی (عج) تمامی مسائل زیست محیطی رعایت شده و کمترین تخریب در باغات صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در طراحی و ساخت این پروژه به عابران پیاده توجه ویژه شده و مسیرهای ویژه عابران و دوچرخه سواران نیز در این پروژه با چشم‌اندازی زیبا پیش‌بینی شده است.
شایان ذکر است فاز دوم پروژه بزرگراه و تونل‌های کوهسار مهدی (عج) به طول ۶٫۵ کیلومتر از پروژه‌های بزرگ شهر شیراز توسط گروه تخصصی قائم قرارگاه خاتم اجرا شده است.

[smartslider3 slider=7]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه